SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMEN ATAMASINA İLİŞKİN DUYURU VE İSTENİLEN BELGELER
1- Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu ( 2 Adet )
2 - 2 Adet biyometrik veya vesikalık fotoğraf
3-Adli Sicil Kaydı (e- Devlet'ten Alınacaktır.)
Belgelerinin eksiksiz olarak düzenlenerek İl Milli Eğitim Müdürlüğü Personel Atama Şubesine en kısa sürede elden veya posta yolu ile teslim edilecektir.
Adres: 13 Mart Mahallesi Hükümet Konağı Mardin İl Milli Eğitim Müdürlüğü Personel Atama Şubesi Artuklu/Mardin
Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması sonuçları https://mardin.meb.gov.tr adresinde yayınlanacak olan, SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMEN OLARAK ATANANLARIN GÜVENLİK SORUŞTURMASI VE ARŞİV ARAŞTIRMA FORMU SONUÇLARI TAKİP SAYFASI üzerinden T.C.Kimlik numaraları ile öğrenilebilecektir.
Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu İçin Tıklayınız
NOT: Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formundaki İkamet Adresi ve İrtibat Bilgileri (telefon numarası- e-mail)kısmına MERNİS´te kayıtlı olunan adres bilgisi yazılacaktır. Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu bilgisayar ortamında doldurulacak, 2 Adet form çıktısı alınıp Şahsın İmzası kısmı muhakkak imzalanacaktır.
Not:Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması sınuçlandıktan sonra diğer evraklar görev başlama esnasında alınacaktır.
Evrak Teslim Tarihi: 15-27 Ağustos 2019 mesai bitimine kadardır.
Mardin İl Milli Eğitim Müdürlüğü
Ayrıntılı Bilgi: 0 482 212 12 58 Dahili: 11 45