Page 10 - MARDİN İL MEM - ÇALIKUŞU 6. SAYI
P. 10
Din Öğretimi Genel Müdürlüğümüz tarafından yürütülen “Eğitimde Rehber-
“ MARDİN’DE lik ve Destekleme Modeli (ERDEM) 2022 Programı” ile Anadolu İmam Hatip Liselerin-
de ve İmam Hatip Ortaokullarında öğrenim gören öğrencilerin millî, manevi, ahlaki,
insani ve kültürel değerleri benimseyen ve koruyan bireyler olarak yetiştirilmesi;
OKUMA bu öğrencilere bilimsel, sosyal, kültürel, sportif, sanatsal faaliyetler ile toplumsal
sorumluluk ve gönüllülük faaliyetleri üretme ve yürütme becerilerinin kazandırılma-
sı; okulların kendi kapasiteleri doğrultusunda hazırladıkları projeler ile okullar ara-
SERÜVENİMİZ sı başarı farkının azaltılması ve eğitim öğretimin iyileştirilmesi hedeflenmektedir.
Projenin bir diğer hedefi ise okullarımızın ortaklaşa çalışmalar gerçekleştirmeleri,
birbirleriyle etkili iletişim kurarak takım ruhu oluşturmaları, örnek ve başarılı çalış-
BAŞLIYOR” maların paylaşılmasıdır.
ERDEM 2022 Programı kapsamında, ilimizde kitap okuma farkındalığı-
nın artırılması ve öğrencilere kitap okuma alışkanlığının kazandırılması amacıyla
“Mardin’de Okuma Serüvenimiz Başlıyor” projesinin faaliyetleri gerçekleştiriliyor.
PROJESİ Millî Eğitim Bakanlığı Din Öğretimi Genel Müdürlüğü tarafından desteklenen proje
kapsamında Artuklu Ensar İmam Hatip Ortaokulu koordinatörlüğünde Artuklu Yalım
İmam Hatip Ortaokulu ve Artuklu Anafartalar İmam Hatip Ortaokulu iş birliğiyle ki-
tap okuma etkinliği yapıldı. 15 Temmuz Demokrasi ve Şehitler Parkı’nda öğrenci ve
öğretmenlerimiz tarafından gerçekleştirilen kitap okuma etkinliğine; İl Millî Eğitim
Müdürümüz Sayın Murat Demir, Artuklu İlçe Millî Eğitim Müdürümüz Mehmet Emin
Duyan ve Din Öğretimi Hizmetleri Şube Müdürümüz Aykut Kurtoğlu da katılarak pro-
jeye destek verdi
İl Müdürümüz, proje etkinliğine katılan öğrencilerimizle kitap okumanın
önemine dair sohbet ederek kendilerini bu konudaki duyarlılıkları vesilesiyle tebrik
etti.
9